Skylla – Tora Tora

• Číst 7552 krát

Deset let uteklo od vydání prvotiny Skylly z Kolína – Waterloo, které se neslo především v duchu speed/power metalu a bylo hodně povedené. O to víc jsem byl zvědavý, jak muzikanti „dospěli“. Tora Tora přichází s deseti původními skladbami a jedním coverem.
Oproti prvotině Waterloo je opět o několik levelů výše a kapela jasně ví, kam chce směřovat. Celým albem se nese místy až „démonický“ netradiční hlas Priessnitze, který dominuje celému albu, a který vedle rychlých textů, které místy až na nás „plive“ stačí ještě obsluhovat basovou kytaru. Od úvodní Tora Tora, Excorcist, Sýrie… se na nás valí hutná thrash metalová muzika se staccatem kytar podpořené bicí artilérií, která je nepřeslechnutelná, Buddha,1988, Harpagon, Stůj z příma a Démoni (pro mne nej skladba z alba) zvolní tempo a jde více do hard & heavy stylu. Voly volí voli, parádní refrén, kvílející kytara, tohle se bude na koncertech líbit. My Way v angličtině s pomalým začátkem se rozjede do pořádného kvapíku s parádním hlasovým projevem Preissnitze. Proč si až popový Aufrecht (Hansi Dujmic původem z Rakouska), vykopávku z osmdesátek kapela vybrala, se budu muset v rozhovoru kapely zeptat. Nějak mi vypadává z celého kontextu alba.
Vyzrálí a zkušení muzikanti nahráli výborných čtyřicet minut, ač tvrdé, přesto pestré muziky procházející od thrash až po hard & heavy a nudit vás určitě nebude. Nahrávalo u Zdeňka Šikýře ve Studiu Hostivař (Wohnout, Dymytry….) v sestavě Petr Priessnitzn – zpěv a basová kytara, Dan Vecka – kytary, Adam „Ace“ Singovský kytary a Petr Hataš bicí.
Jinak výborný obal, který zaujme, jen by tam mohla kapela dát i texty, občas jsem měl problém „chytat“ od Petra některá slovíčka. Album, které doporučujeme!!

Více z této kategorie: « Power 5 CD Adrenalin Vesper - VI »