Scarlett – Dark Side of Your Heart

• Číst 6974 krát

Za víc než zdařilé se dá považovat nové EP kapely Scarlett z americké Atlanty. Proč jsou v hledáčku Rockpaláce? Leader George Emans (další vokalista s velmi příjemným a zajímavým hlasem) je můj kamarád už od dob, kdy jsme v rádiu hrávali Crazy Night jeho tehdejší kapely Candy Angel. George Emans alias Jirka Emanovský (ex Polymetal, Kašparovo letadlo…) nezahálí ani v zemi „Zázraků“. Ale pojďme na to, co nám „nabízí“.

George od posledního klipu vyměnil komplet sestavu, kterou mimo něj (zpěv, piano, syntezátory) nyní tvoří krásná, 22letá bubenice Lola Nigoghossion (uvidíte v klipu, že i umí i na bicí), basa Tim Swift a kytara Jon Lansburg. EP muzikanti nahrávali ve studiu Muse Productions s producentem Andy Reilly. Texty má na svědomí manželka Jirky a hudbu sám leader Jiří.

Tři původní skladby a jeden cover, to je náplň EP Dark Side of Your Heart. Úvodní lehce rocková Let It Go (o dívce, která se rozešla s chlapcem, ale stále doufá…) nabízí uhlazený rockový song s výraznými kytarami (host Pete Melton – rytmická kytara), rytmické bicí, skvělé refrény, ale ty můžete vnímat na celém EP. Titulka Dark Side of Your Heart se nese v duchu ryzího gotického rocku se silným syntezátorovým podmanivým motivem ne nepodobným úvodu Elizabeth od XIIIky. Kouzlo gotiky umocňuje nádherný ženský vokál, za kterým stojí Katka Kurcová (vyjmenovat Katčiny aktivity by bylo na celou stránku, samo o sobě stačí její několikaleté účinkování v Národním divadle od dětských let, Kühnův dětský sbor…., jinak dcerka Radka Kurce - ex Empire, Antracit, Skyland… až po dnešní Radek Kurc & Friend´s a mimo jiné majitele studia Aqvarium). Lady Moonlight koketuje především v refrénu s glam rockem a je o tom, že se jednou každý chlap zamiluje do „své“ lady. Pro cover sáhli Scratlett překvapivě hodně do minulosti. Myslím, že málokdo si dnes už vzpomene na mega hit australské kapely Real Life z roku 1980 – Send An Angel. Ovšem z mého pohled verze Scarlett zní o dost lépe.

Hodně se mi muzika Scarlett líbí, je pestrá s důrazem na melodičnost, cit pro zpěvné refrény, hudbu tvoří dobří muzikanti a jako přídavná hodnota je hlas Jirky Emanovského. Určitě doporučuju!!!