Krmelec – Hell´s Leaving Your House

• Číst 7237 krát

Časopis pařát vydává další placku sranda bandu Krmelce. Obal vyvolává vzpomínku na tehdejší legendární metalový výběr z Polské kultury. Každopádně, docela určitě se k albu musí přistupovat s pořádným nadhledem a kapela sama se nebere vážně. Nešlo o záměr udělat nesmrtelné album, jako o to se pobavit a to především texty a nebrat si žádné servítky. Sranda musí být.
CD je pořádný nářez jak muzikou, tak zpěvem a kapela předvedla i pár coverů a nešetřila třeba legendární a kultovní Masters Hammer (Traktor s vlečkou), Krabathor (Respirátor), Tublatanku (Žeravé papričky v sudu), pro mne asi nejlepší skladba CD, nebo Törr (Padlý rýč) a Pet Shop Boys (Zkurvysyn) a jen netuším, jestli Srážka nad Iglau nemá co dělat částečně s dílem BL – Luna nad Iglau
Texty, tady se puritáni asi chytnou za hlavu, pro hrubší slovo, nebo výraz se nejde vůbec daleko a texty se jimi jen hemží, ale…tady je třeba právě ten nadhled a pochopit, že kapela vše dělá pro zábavu a úlet, „díra do světa“ není v plánu. Album nenahráli a neotextovali žádní „myslivečtí nýmandi“ a muzika je poměrně dobře zahraná, šlape, na rozdíl od jiných podobných „snah“, lze zde najít „duši“ původního originálu (covery) a do každé skladby dali muzikanti něco svého.
Album mě pobavilo už tím, jak se „popasovali“ s muzikou a trefně otextovali třeba Padlý chtíč od Törr, ale přesto se víc těším na ty „vážnější“ projekty zde účastněných muzikantů.
A koho na albu najdeme – Nimrod Mára – zpěv, skřeky, chrochtoty, průpovídky a jiná vyprávění, lesník Ágos – kytary, basa, zpěv a hajný Kondzey – bicí a klávesy a na kytarová sóla si pozvala kapela myslivce Piškota. Album má dobrý zvuk, na což jsme už z Kobdzey studia zvyklí a na textech se vyřádili snad všichni čerti z polesí.
Každopádně tleskám propagaci, kterou kapela spustila na FB v duchu…. Už má své CD, mockrát jsem se zasmál.