Motorband - Černá a bílá (vinyl)

• Číst 7586 krát

Hned 2LP si nadělil teplický Motorband ke svým 35. narozeninám. 2 strany alba kopírují CD nosič, který "zrecenzoval" kamarád Honza Holý. Tak se dnes podíváme na čtvrtou stranu vinylu, který kapela pojala jako Best of a z každého alba vybrala tu nejlepší skladbu. Vzhledem k tomu, že jde o roky prověřené skladby, pojďme si je jen připomenout.

Mše za vítězství z alba Made In Germany 1990, s kterým tehdy Motorband přišel na naší scénu jako smršť a my všichni koukali s otevřenou pusou, že jde o partičku z Teplic. Zpěv – Kamil Střihavka, není co dodávat. To nej co kdy spolu se současným Láďou Korbelem Máča za mikrofonem měl. Jinak – basa - Tomáš Jarolím, bicí – Daniel Hafstein, kytary – Libor Matejčík a Tomáš Krulich. Zajímalo by mne, kde by Kamil byl, kdyby nebylo Motorbandu.

Navždy bílá jsi lady z alba Rock ´N´Roll 1994, tady už se změnila sestava a zásadní změna byla na postě zpěváka, kdy Střihavku nahradil Milan Daim, basa - Jakub Fojtík, u bicích zůstává - Hafstein a u kytary už pouze - Matejčík.

Tvý oči lžou – z alba Satisfakce 2004, dlouhých 10 let čekal Libor na další CD a jak už bylo zvykem, přišly nové změny, za mikrofonem - Pepa Šutara, bicí - Roman Haase, basa – Radek Šikl, a opět dvě kytary – Roman Haase a Libor Matejčík. Na albu se vyskytovalo i poměrně dost hostů, jmenujme alespoň Karla Adama a velikého muzikanta Romana „Mášu“ Šandora (Vizír, nebo studio Mercury)

Heart Of the Machine z alba Heart Of The Machine – 2009, pod taktovkou Honzy Němce vzniklo anglicky zpívané album. Za mikrofonem – Radek Popel, bicí – opět Hafstein, basa – Sláva Safonkin a Karel Adam no výpomoc, kytary – Matejčík a Martin Przeczek. Titulní skladba Heart Of The Machine zazněla i na bočním projektu Aleše Brichty – Grizzly a musím říci, že od „Ály“ to má úplně jiné grády, na čemž jsme se s Liborem při našem rozhovoru shodli.

Kde byl Bůh z alba V 2017. Dost dobré album, které vrátilo Motobandu dobré jméno a ještě podpořené výborným dokumentem Restart, který mapoval „dějiny“ kapely, včetně zajímavých rozhovorů. Mikrofonu se ujal Luděk Struhař, basa – Karel Adam, bicí – Ivo Batoušek a kytary Libor Matejčík a Jan Jiříček.

rozkládací obal obsahuje spoustu fotografií ze života kapely

vinyl zakoupíte v e shopu Motorbandu