Argema – Andělé

• Číst 8112 krát

21 album s názvem Andělé spatřilo světlo světa. Klobouk domů před muzikanty, kteří i po tolika letech a tolika deskách dokázali napsat výbornou skladbu a co se týče alba Andělé, musím napsat nejednu!
Celé album odstartuje skladba Ona, která je pro mne nejslabším článkem řetězu (nerozuměj špatná, ale rychlé frázování a text mi nějak nesedl ani po několikátém poslechu), následující Éroplán odstartuje skvělou jízdu celou deskou. Co skladba, to paráda, ať to jsou pop rockové skladby Ve vzpomínkách nebo Najdeš sílu, či až hard rockově znějící rychlejší kousky Člověče nezlob se nebo Když se ti zdám. Titulní song „balada“ Andělé se trefil do Vánoční atmosféry a zdárně prošel „ohněm“ You Tube, kde bodoval. Velice mě mile překvapila poslední skladba Všude dobře, doma nejlíp jako bonus s hostujícím rapperem se jménem Reago. Naprostá paráda!! Každá skladba má velký potenciál stát se hitem, což prověří až koncerty. Žádná vata, žádné klišé, kapele tuhle parketu věřím!
Muzika příjemná, líbivá a nenudí, stejně tak velikým bonusem alba jsou texty, o které se postaralo povícero autorů. Musím se zastavit u výborného výkonu Jarka Hnilici, který svým hlasem přidal a textům „vdechnul život“. Argema měla vůbec vždy štěstí na dobré zpěváky.
Výborná nahrávka s čitelnými nástroji, Jarek Hnilica dobře pracuje s hlasem a je mu rozumět slovo od slova a muzikanti? To už jsou letití harcovníci, kteří svým nástrojům rozumí. Tímhle albem musí být spokojený nejen skalní fanoušek Argemy, ale každý, kdo má rád dobrou muziku. Za mne jedna podtržená a kapela děkuju, že mi o Vánocích mimo jiné ke kouzelné atmosféře bude docela určitě znít i Argema a už se těším, až uslyším nové skladby „naživo“