Melissa podruhé

• Číst 2363 krát

Od středověké muziky, přes africké vlivy až po bigbít, to je další instrumentální CD kutnohorské Mellisy. Aktivita Petra Kohoutka je až obdivuhodná. Petr sype jeden nápad za druhým a zde neplatí kvantita na úkor kvality. Zpívané CD Melissy – Taverna mi stále zní často v autě a líbí se mi i po x tém poslechu a už tu mají Petr s Lídou další zásek v podobě Instrumentálního CD, které navazuje na první Melissa a Due, což je instrumentální tvář Melissy.
Na desce najdeme housle, kytaru a trochu perkusi. CD Melissa a Due Part II obsahuje na zhruba 40 minutách 12 skladeb.
Deska má výborný zvuk a výborné instrumentální melodie navazují úžasnou atmosféru relaxu, klidu a pohody. CD jsem „sjel“ hned 3x za sebou, což se mi nestalo už dlouhou a nedalo mi to, abych Petrovi nezavolal, aby mi řekl o albu něco víc.
Nechtěli jsme zapadnout do škatulky pouze středověkých kapel a nechtěli jsme, aby posluchači na 40 minutách dostali jen pomalé skladby, tak jsme se snažili o pestrost. Mluvil jsi o Dubovém králi, který tě zaujal na první poslech. Ten vychází z keltské mytologie a pokud jsi viděl někde vyobrazenou tvář jakoby vycházející z dubových listů, tak to je přesně ono… Má víc podob a je to symbol odcházejícího léta, kdy předává moc podzimu.. Tekuté písky doplnila Lída po svém návratu z dovolené v Maroku, Okamžik se tak jmenuje, protože vznikl během chvilky, Plamínek mě napadl při doprovodu fireshow. Legendu pojmenovala Lída, protože tam propašovala vliv jejích oblíbených Queen… A v Legendě myslím slyšíš prvky bigbítu. Potřebovali jsme to udělat, abychom se v klidu mohli soustředit na další zpívané věci s Luckou. Takže tentokrát myslím nejen středověk…
Zmiňuješ se o Taverně – k té máme pár klipů, nejnověji Děvečku a Hlas srdce. Ten snad dostaneme do konce týdne a k této nové máme dvě picture videa a jeden klip před zveřejněním a další dva chceme ještě točit..
CD opět s čistým srdcem můžu vřele doporučit, a jak mi Petr prozradil, má rozpracované další věci, takže se můžeme těšit. Melissa se naprosto vymyká klasickému bigbítu, přesto mi jejich hudba ladí uchu, každopádně jak housle, tak klasickou kytaru na této obsluhují výborní muzikanti a o nápady na ní není nouze. Že je album výjimečné je vidět i na tom, že na Vivala.cz dostlalo známku album týdne. Blahopřejeme.