Hairy Groupies dávají s Volume I. glam rocku „šach“

• Číst 2726 krát

Pár dní už vozím tohle EP Volume I. v autě a hraje mi každý den. Parta z Jihlavy mě opravdu nadchla a to nejen covery Mötley Crüe či W.A.S.P. Neholduju českým kapelám, které zpívají jinak, než jim „zobák“ narostl, ale jim budiž odpuštěno, tady to sedí jak pomyslná pr... na hrnec.
Celé EP uvede netradiční a velmi silné intro, které nastartuje ten správný rockový kolotoč. Start Again pro mne hned „úvodka“ je vrcholem celého EP, výborný tvrdý hard rockový nástup… řezavá kytara, podpořená bicími, místy mám až pocit, že slyším milovanou Doro. The Letdown v pomalejším tempu odstartuje krásný sametový hlas Jackie, to co tady převádí s hlasem je úžasné, až člověku běhá mráz po zádech, stejně tak ve Sweetie. Klipovka Feel The Night je správný song pro noc, kdy se člověk bude bavit až do rána, a za refrén by se nemuseli stydět ani Nightwish! Pecka!!
Celé EP je výborné a čím víc ho člověk poslouchá, tím více se mu dostává pod kůži. Kapela složila hodně silný materiál, člověka překvapí až neuvěřitelně hudebně libozvučné a uchu malebné pasáže, které zůstanou v hlavě ještě dávno potom, co CD dohraje. Dalším bonusem, že si Jackie umí napsat texty do pusy a hlavně, zná svůj hlasový rozsah a tak parádně pracuje s hlasem, který je tu melancholický (The Letdown), jindy z ní srší arogonace – (začátek Sweetie). Ty songy je věříte a hlasově umí vystihnout atmosféru skladby. Album Volume I. vybobočuje od mnohých jiných alb, je pestré, obsahuje netradiční hudební nápady a bohudík nikde nesklouzává ke „kolovrátkovému“ klišé mnohých kapel. Nevím, zda znáte ten pocit vy, když vám dohraje album, v hlavě vám zní ještě desítky tónů a vy si ho musíte dát ještě jednou. Tak tohle je přesně ten případ!
Precizně nahrané a zahrané, pánové Jarda Bartoň a Honza Němec jsou pro mne zárukou kvality. Docela určitě a s čistým srdíčkem doporučuju si tuhle kapelu najít třeba na Youtube promotérům a poslechnou, u nás je málo dobrých a opravdu ryze glam rockových kapel a to co produkují Hairy Groupies je opravdu ten správný americký „dirty rock´n´roll“ a když k tomu přidáte, že celá kapela víc než dobře vypadá, má dokonalé image a nabízí parádní show, máte určitě o zájem návštěvníků postaráno. Stejně tak kdo má rád dobrou muziku a uvidíte někde plakát na „Hairy“ jděte se podívat, litovat nebudete!
Za mne plný počet bodů plus sluníčko k tomu jako bonus, protože Jackie je opravdu kus nádherný ženský.