Energická smršť Five O’clock Tea

• Číst 2001 krát

Five O’clock Tea (5OT) je šestičlenná parta, o jejíž energickou smršť na pódiu se stará zpěvačka Morgan a rapper Fiki. Masivní zeď kytar staví kytaristé Richie a Dirt, přičemž hutné basové základy jim staví basák Honza. Nekompromisní hudební diktát pro tenhle crossoverový nářez zajišťuje svými nemilosrdnými ranami do bicích bubeník Pavloj. Five O’clock Tea fungují od roku 2005 a na svém kontě mají stovky koncertů, několik klipů (Poslední krok, Slunovrat, Helmut, Cesty), jedno EP (Sám sebou), desky Třeba se najdou, Frčíme si na páru a aktuálně chystanou To dobrý je v nás.
Současná sestava
Pavloj – bicí
Dirt – kytara, vokály
Richie – kytara, vokály
Honza – basa
Morgan – zpěv
Fiki – rap, zpěv
Převzato z bandzone.cz

Obal ve mně vzbuzuje bohyni rohu hojnosti a příjemných věcí. Intro velice dobré – navozuje atmosféru a připravuje mě na nějaký pořádný nářez.
A je to tady, hutné riffy, to správně dunění bicích, český text, co jsem nepředpokládal díky anglickému názvu kapely. První skladba mě dost nadchla - Proč? Cítím tu spousty otázek…musíš sám sebe se ptát. Velice aktuální otázka pro dnešní znuděnou a línou mládež, sorry jako, ale je to tak. Mám rád takový texty, který trošku pozornějšího posluchače pobídnou k nějakému zamyšlení.
Zato druhá skladba Lovec a štěstí mě kopla trošku někam jinam, ženský zpěv (to mi feministky asi budou mít za zlé) tuhle kapelu u mne posunul do jiné škatulky, i když sám nemám škatulkování kapel vůbec rád.
Cesty – tady se dokonce objevuje rap ve spojení s rockovým základem….zajímavé.
Další skladby mi to jen potvrdily, což ale není nic špatného. Kapela Five O’clock Tea podle mne nemá nouzi o posluchače a fanoušky, určitě skvěle dokáže zaujmout velmi široký záběr lidí, což dokazuje počet jejich příznivců na Bandzonu a výčet jejich alb a koncertů kterých je za více jak 10 let požehnaně. Ale jak už to bývá u hodně dobrých kapel větší popularitě v médiích se jí zatím moc nedostává. Poslední roky se ale už objevují rádia a světe div se i TV, které začínají podporovat a vysílat tyhle nadějné hudební skupiny.