Acid Force válí nekompromisní thrash metal

• Číst 2105 krát

Zájem o Rockpalace stoupá. Spolu se stoupající návštěvností, o které se nám ještě před rokem ani nezdálo, stoupá i zájem kapel a vydavatelství o spolupráci s naší redakcí. Nás to samozřejmě těší, protože podpora české a teď už i slovenské rockové muziky je naším cílem. Neděláme to pro peníze, děláme to čistě z lásky k tvrdé muzice.

Proto jsme se nebránili navázat spolupráci s firmou Support Underground ze Skalice nad Svitavou, která se specializuje na tvrdší odnože muziky, než jste u nás byli dosud zvyklí. Zdravím z České Skalice naši „skorojmenovkyni“ v okrese Blansko. Majitel SU Petr „Koník“ Nejez má ve svém katalogu několik zajímavých jmen z českého a slovenského undergroundu. První zásilka dorazila do redakce a já se pustím do recenzí. Vezmu to pěkně podle abecedy, protože většinu dodaných nahrávek prostě neznám.
Jako první pánové na holení přichází ACID FORCE, které už trošku znám, protože hráli třeba i na legendárním trutnovském Obscene Extreme Festu, kam to mám daleko coby kamenem dohodil. Kapela z Banské Bystrice se někdy také prezentuje názvem ACID FÖRCE po vzoru MOTÖRHEAD. Po bezejmenném demu z roku 2014 nahrála první EP „Towards the nuclear load“ o rok později, které vyšlo v roce 2016. A právě tato šestiskladbová kolekce je předmětem této recenze.

Co říct víc? Kapela hraje klasický old school thrash metal s anglickými texty. Při místy pekelné rychlosti dokáže vytvořit i solidní melodii. Coby milovník starých dobrých KREATOR mám rád štěkané texty do rychlé palby bicích a kytar. Přesně tohle jsou ACID FORCE. V tom jejich nářezu jsou cítit vlivy punku, který nejvíc slyším v songu „Ammunition“. Dobrý dojem na mě udělal i titulní motiv obálky, který je taky pěknej „oudskůl“. Za mě dobrý!

V letošním roce vyšlo plnohodnotné CD Atrocity for the Lust. Doufám, že se ke mně časem taky dostane. Tohle ípko mě příjemně navnadilo. Byla to pěkná porce nasraného thrash metalu. Těším se na další.