Hra s Artery začíná ...

• Číst 2973 krát

Artery - hrajeme tam, kam si nás pozvou nebo kam se vetřem – tvrdí o sobě tahle kapela z Vysočiny, která funguje tak od roku 1999. Zatím natočili pět CD: DOMA PEKLO MÁM-natočeno v Pardubickém studiu Herda roku 2002 za pár hodin a ještě míň peněz..., DIETA - léta páně 2004 u Míly Sládka ve studiu Bena, ZKUSTE NASRAT KOUZELNÍKA - roku 2006 ve studiu B & B audio pod dohledem mistra Vláďi Budíka a 7 DNÍ-natočeno v osvědčeném studiu B & B audio roku 2010 a konečně Tvoje hra - 2015

Sestava:
Jirka Bačkovský - baskytara, zpěv
Roman Semrád - kytara, zpěv
Martin Semrád - kytara, hlas
Martin Semrád ml. - bicí

Tak jsem se konečně dostal v letních časech k další placce. Design obalu mě zaujal, intro navnadilo a první skladba nasadila tempo speedmetalu s českými texty a to mám moc rád. Z kapely je cítit vyhranost, bodejť by ne po 18 letech a čtyřech nahraných CD. A vypadá to na další rodinou kapelu s kamarádem, aspoň v bigbítu je vidět, že rodina drží pohromadě. Další kus začíná klasickým hardrockovým riffem – Až pro mě přijde zubatá, bude nahatá. Další příběh o smrti zubaté, ale tentokrát hanbaté, nahaté.
Další pokračování na CD – Vstupenka do nesnází potvrzuje zařazení kapely (i když se stále bráním škatulkování) do českého bigbítu, který je příjemné slyšet a vidět na klubových scénách i na rockových fesťákách. Určitě dokáže zaujmout tu širokou základnu fanoušků rockové a metalové muziky.

Každopádně jsem si opět ověřil, že dobrých kapel je v Čechách stále dost a dost, jen je asi nemožné je všechny znát. 14 kousků na fošně je pořádná porce….kdybych si dal ke každé skladbě pivo, tak jí mám jak prase cvičky, ale takhle jen příjemně trávím letní ranko poslechem a „těším se“ na horký den za výčepem. Doufám, že se s ARTERY někde někdy potkám, ať už v klubu nebo na fesťáku.